Etykiety naklejane na mięsa

Etykiety naklejane na mięsa

Wszystkie osoby zainteresowane zamówieniem etykiet samoprzylepnych wysokiej jakości serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Artibau to profesjonalna drukarnia cyfrowa, która od lat kieruje swoja ofertę do przedsiębiorstw z różnych branż. Na pewno uda nam się nawiązać owocną współpracę także w przypadku, gdy interesuje Was druk etykiet samoprzylepnych na opakowania z mięsami. Standardowo staramy się zapewnić naszym klientom produkty najwyższej jakości. Ze względu na fakt, że nasza drukarnia cyfrowa posiada nowoczesne maszyny drukarskie jesteśmy w stanie wykonać na życzenie klienta w zasadzie dowolny rodzaj nakładu. Przekonajcie się sami, zlecając nam druk etykiet samoprzylepnych.

Etykiety dla przemysłu mięsnego - podstawowe informacje

Jeśli chodzi o etykiety naklejane na mięsa, stosuje się zarówno etykiety naklejane na wyroby mięsne, jak i przeznaczone do naklejania na opakowania. Standardowo tego rodzaju etykiety dostarczane są w praktycznych rolkach. Nasza drukarnia cyfrowa zawsze stara się spełnić życzenie klienta, dlatego też wykonamy na Wasze życzenie zarówno etykiety białe jak i kolorowe. Ten drugi wariant wybierany jest w przypadku etykiet naklejanych na opakowanie - kolorowa, estetyczna etykieta może wyróżnić produkt na półce sklepowej. Etykiety dla przemysłu mięsnego mają przede wszystkim spełniać funkcję informacyjną, stąd też zawsze zawierają informacje na temat zawartości oraz wagi danego produktu.

Etykiety naklejane na mięsa w opakowaniu

Bardzo często nasi klienci zlecają nam wykonanie etykiet do pośredniego kontaktu przez opakowanie. W tym przypadku chodzi o etykiety samoprzylepne, które często są kolorowe, a nawet dodatkowo uszlachetniane. Nie ma w tym nic zaskakującego, ponieważ etykiety te mają za zadanie nie tylko dostarczać klientowi informacji na temat konkretnych produktów, ale także zareklamować produkt. Na życzenie klienta możemy jak najbardziej wykonać etykiety naklejane na mięsa w opakowaniu, które będą dodatkowo uszlachetnione. Ponieważ nasza drukarnia cyfrowa dysponuje nowoczesnym sprzętem, możemy jak najbardziej sprostać nawet najwyższym wymaganiom w kwestii przygotowania etykiet dla przemysłu mięsnego. Zapraszamy do kontaktu.

Etykiety na tusze

Warto podkreślić, że istnieje możliwość także zamówienia białych etykiet na tusze zwierzęce. Tego rodzaju etykiety są użytkowane w zakładach mięsnych, znacznie upraszczają one szeroko pojmowane procesy logistyczne w zakładzie. W takim przypadku stosuje się etykiety samoprzylepne z klejem, który jak najbardziej nadaje się do bezpośredniego kontaktu z żywnością. Zalecany jest klej akrylowy na bazie wody, który odpowiada wymaganiom dla normy EN 1230-2.

Zastosowanie etykiet w przemyśle mięsnym

Etykiety w przemyśle mięsnym mają, podobnie jak inne etykiety na produktach spożywczych, dostarczać informacji na temat konkretnego oferowanego w sprzedaży produktu. Informacje na etykietach muszą być nie tylko jednoznacznie sformułowane, ale także trwałe. Jeśli chodzi o produkty importowane, muszą pojawić się na nich stosowane oznakowania po polsku, aby konsument mógł w łatwy sposób uzyskać wszelkie niezbędne informacje o produkcie. Zgodnie z Dyrektywą 2001/101/WE z 26 listopada 2001 r., rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 10 lipca 2007r. etykiety w przemyśle mięsnym muszą informować także o zawartości składników mięsnych.

Etykiety w przemyśle mięsnym i ich zawartość

Chyba dla nikogo nie jest zaskoczeniem, że etykiety dla przemysłu mięsnego powinny zawierać informację na temat składników użytych w procesie produkcji konkretnego wyrobu mięsnego. Zgodnie z QUID (Quantitative Ingredient Declaration) należy podać poszczególne składniki procentowo. Także i w tym przypadku podaje się udział danego składnika w procesie technologicznym od tego składnika, którego było najwięcej po te składniki, których było najmniej. Warto w tym miejscu podkreślić, że bardzo ważne jest, aby wszystkie oznaczenia były jak najbardziej jednoznaczne, a przy ty czytelne dla klienta. Etykieta na mięsie ma dostarczać kupującemu jednoznacznych informacji na temat danego produktu spożywczego.